sobota, 8 marca 2014

NEW

HELLO WORLD !


 Kim jestem? Dlaczego założyłam bloga? Po co mi on? Czym się interesuję? Kogo słucham? O tym wszystkim powiem własnie w tym poście. PIERWSZYM moim poście :)
 A wiec : Kim jestem? : Jestem zwykłą, 13-letnią dziewczyną mieszkającą w okolicach Krakowa. Dlaczego założyłam bloga? Po części z nudów ale też od dawna podobało mi się jak dziewczyny miały tysiące fanów i miały dla kogo tego bloga pisać. :) Po co mi on? W sumie to po nic. xd Interesuję się przede wszystkim tańcem i J. angielskim. Od 5 lat tańczę hip - hop a od niecałego roku jazz. Zamiłowanie do J. angielskiego miałam od dziecka. Cały czas czytałam coś po angielsku i sprawiało mi to frajdę , więc dlaczego miałabym tego nie robić ? :). Jestem Smiler oraz Barb czyli jestem fajną Miley Cyrus i Nicki Minaj. Jestem bardzo, ale to bardzo wrażliwą osobom i bardzo łatwo jest mnie zranić. Często kiedy się złoszczę - płaczę :). Moimi przyjaciółmi są: Paulina, Kacper, Patryk, Gosia i Iza. :) Z Pauliną i Patrykiem niestety prowadzę tak zwaną "przyjaźń internetową" , ponieważ widujemy się raz w miesiącu i tylko przez internet i telefon w jakiś sposób się komunikujemy. Paulinę poznałam na trzy tygodniowej kolonii. Po półtorej roku nie widzenia się spotkałyśmy się dnia 07.12.2013r. Było to nasze pierwsze spotkanie od 09.08.2012r. Z Patrykiem natomiast poznałam się własnie dzięki niej i znamy się już kilka miesięcy. Uczę się normalnie. Nie "kujonuje" ale "tumanem" też nie jestem. Pogorszyłam się jeśli chodzi o poprzedni rok, ale staram się wszystko nadrobić.  Nienawidzę WF :). Mam chłopaka Mikołaja. Mam dwójkę rodzeństwa: brata Mariusza i siostrę Anię. Po śmierci mojej babci przez dobre dwa lata nie mogłam się "pozbierać". Jestem niezdecydowaną osobą. Uwielbiam neonowe i pastelowe kolory. Nie uważam się za najpiękniejszą na świecie, ale też nie za brzydką. :) Staram się uwiecznić każdą chwilę zdjęciami.  Śpiewam. :) Uwielbiam się wygłupiać. :p 
 Na dzisiaj to chyba koniec, bo nie chce w jednym poście nawalić nie wiadomo ile rzeczy. See Ya ! <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz